چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

۷۷ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

۶۸ بازديد

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بيشترين بهره از اتومبيل خود از نظر عملكردي و اقتصادي راهي عالي براي بهبود تجربه كلي رانندگي و صرفه جويي در هزينه هاي سوخت در طي ماه ها و سال ها است. در حالي كه تنظيم اتومبيل براي دست يابي به عملكرد بهينه گاهي ممكن است براي بسياري از رانندگان بغرنج و پيچيده به نظر برسد، شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد اين كار با ريمپ كردن در كمتر از 30 دقيقه انجام مي شود. بنابراين اولين سوالي كه ممكن است در ذهن هر فردي ايجاد شود اين است كه ريمپ چيست؟ در ادامه به بررسي پاسخ اين پرسش مي پردازيم.

ريمپ چيست؟

ريمپ كردن كه گاهي تنظيم ECU نيز ناميده مي شود، زماني اتفاق مي افتد كه تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو (ECU) براي بهبود بخش هاي متعددي از عملكرد وسيله نقليه تغيير يابد. از طريق باز نويسي تنظيمات موجود با نرم افزار جديد، مالك خودرو با برنامه ريزي مجدد مي تواند تزريق سوخت، جريان هوا، سنسورها و ساير موارد را مديريت كند.

وسايل نقليه موتوري توسط كامپيوتري معروف به واحد كنترل موتور (ECU) هدايت مي شوند. اين كامپيوتر كوچك موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزايش فشار را كنترل مي كند. با تنظيم اين پارامترها مي توان بهره وري خودرو از نظر عملكردي يا اقتصادي (يا گاهي در هر دو زمينه) را افزايش داد. ريمپ كردن در حقيقت نصب يك نرم افزار ديگر بر روي كامپيوتر خودرو و جايگزين كردن آن با نرم افزار پيش فرض كارخانه سازنده است. اين نرم افزار جديد تنظيمات سفارشي و اختصاصي براي كسب بيشترين بهره از موتور را ارائه مي دهد. اين تنظيمات معمولا با اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي شوند؛ اين بدان معنا است كه مي توان اين كار را بسيار سريع انجام داد.

براي ريمپ كردن وسايل نقليه قديمي تر مجبور هستيد تراشه كامپيوتر موتور خود را به طور كامل برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين كنيد. به همين دليل در گذشته به اين كار چيپينگ (chipping: يا تراشه برداري يا تعويض تراشه) گفته مي شد.

ريمپ خودرو چه تاثيراتي دارد؟

با تغيير نرم افزار ECU، موتور خودرو مي تواند خيلي بيشتر از حداكثر توانايي خود كار كند. به طور پيش فرض، عملكرد بيشتر خودروها پس از ترك كارخانه به دلايل مختلف كاهش مي يابد. علاوه بر اين، وسايل نقليه هميشه داراي ضمانت هستند و آخرين چيزي كه سازنده مي خواهد اين است كه مجبور به بازسازي يا تعويض موتورهاي آسيب ديده باشد. به همين دليل عملكرد هميشه به طور پيش فرض در حد توان موتور حفظ مي شود.

اكثر توليدكنندگان و سازندگان خودرو تمايل دارند پيش از توليد نسخه كاملا جديد و ارائه آن به بازار، نمونه هايي از مدل قديمي كه پيش تر توليد شده را با برخي تغييرات ظاهري روانه بازار كنند. با اعمال اين تغييرات در تنظيمات ECU موتور خودروهاي تغيير ظاهر يافته، سازندگان مي توانند سريع تر و آسان تر سطح عملكرد خودروها را تغيير و ارتقا دهند و بدون آن كه به مهندسي اضافي احتياج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آيا ريمپ كردن تنها تغيير يك نرم افزار است؟

بله؛ ريمپ كردن در حقيقت به مرحله اول تنظيماتي كه شركت ها و مراكز تنظيم و تقويت خودرو ارائه مي دهند، گفته مي شود. مرحله اول تقريبا فقط يك تغيير ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدي آن معمولا شامل تغييرات بيشتر نرم افزار و همچنين سخت افزارهاي اضافي مانند سيستم اگزوز جديد و پمپ سوخت فشار قوي و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرساني توربو شارژر (موتور شارژ كننده توربين) يا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رساني بيشتر) خودرو است. مراحل بعدي به كار تهاجمي نياز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وري عملكردي كم تري را به دنبال دارد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

تغيير تنظيماتي كه بر كنترل موتور خودرو اثر مي گذارد، مي تواند اثرات مضر و مخربي نيز داشته باشد؛ همه اين تاثيرات بستگي به اين دارد كه چه كسي اين نرم افزار را نوشته است و اينكه مسئول تنظيم كننده تغييرات وسايل نقليه چگونه آن ها را بر روي  خودرو پيكربندي كرده و اعمال مي كند. به همين دليل ما هرگز توصيه نمي كنيم كه خودتان نرم افزار را نصب كنيد يا جهت تغيير نرم افزار به مراكز تاييد نشده مراجعه كنيد. شركت هاي تنظيم كننده ويژه اي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند؛ آن ها معمولا اين نرم افزارها را آزمايش كرده و آن ها را پيش از عرضه عمومي، براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند.

آيا ريمپ كردن خودرو بر گارانتي و ضمانت كارخانه سازنده تاثير دارد؟

از آنجا كه نرم افزار نصب شده به ندرت توسط كارخانه سازنده وسيله نقليه نوشته شده است، به احتمال زياد هر گونه ضمانت و گارانتي موجود را باطل كرده و از بين مي برد. زيرا كارخانه سازنده نمي خواهد بهره وري موتور را به حداكثر ميزان ممكن و يا فراتر از آن برساند و بنابراين در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآيند ريمپ كردن، شما بايد هزينه بازسازي و تعمير موتور را شخصا بپردازيد و اين مسئله مشمول گارانتي نمي شود.

آيا ريمپ كردن بهره وري اقتصادي را نيز به اندازه عملكرد بهبود مي بخشد؟

اين مسئله به نحوه رانندگي شما بستگي دارد. از نظر تئوري، بسياري از موتورها قادر به دست يابي به همان بهره اقتصادي با همان موتور پيش از ريمپ شدن هستند. حتي گاهي اوقات مي توانند كارايي بيشتري نيز داشته باشند. نكته مهم اين است كه معمولا با افزايش انرژي و قدرت موتور اتومبيل ها، مصرف سوخت بيشتر از گذشته مي شود. از اين رو، دليل اصلي ريمپ كردن موتور خودرو، افزايش عملكرد آن است.

آيا ريمپ كردن خودرو مزيت هاي ديگري به غير از بهبود وضعيت عملكردي و اقتصادي آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاري كه نصب كرده ايد و نقشه جديدي كه تعريف كرده ايد، برخي وسايل نقليه از حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) نيز بهره مي برند كه مي توانيد آن را با سوئيچ اصلي فعال كنيد. حالت ايموبلايزر يك سيستم امنيتي الكترونيك است كه در خودرو‌ها نصب مي‌شود و مانع از روشن شدن خودرو مي شود؛ مگر اين كه از سوئيچ اصلي خودرو استفاده شود. اين سيستم از سرقت خودرو با روش‌هاي سنتي چون اتصال سيم هاي سوئيچ جلوگيري مي كند. در واقع اين حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است كه حتي اگر يك سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبيل شما حركت نخواهد كرد. چرا كه بدون آن سوئيچ، خودرو قابل حركت و رانندگي نخواهد بود.

حالت والت يا اعزام به تعميرگاه نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. اين امكان براي زماني كه شما اتومبيل خود را در اختيار شخصي قرار داده ايد كه نمي خواهيد مسافت طولاني را با آن رانندگي كند اما براي جا به جايي خودرو به نوعي دسترسي نياز دارد، كارايي خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامي كه به يك رستوران مراجعه كرده و پيشخدمت مي خواهد اتومبيل شما را به پاركينگ اختصاصي مجموعه منتقل كند با فعال سازي اين حالت اجازه استفاده طولاني مدت از خودرو را به وي نخواهيد داد. حالت والت عملكرد و حداكثر سرعت را به طور چشمگيري محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

بنابراين مي توان گفت كه ريمپ كردن (بهينه سازي برنامه كامپيوتر خودرو) مزاياي بسياري دارد و شما از اين طريق مي توانيد موتور خودرو خود را تقويت كرده و عملكرد آن را بهبود بخشيد.

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

 

چگونه از درس خواندن لذت ببرم ؟

۷۴ بازديد

چگونه از درس خواندن لذت ببرم ؟

 

0yaz_b8.png

اگر به مكالمات و مصاحبه هاي افراد موفق در هر زمينه اي دقت كنيد ، متوجه مي شويد كه يك صفت براي همه آنها مشترك است و در واقع دليل اصلي موفقيت آنها است. همه آنها مي گويند كه ما به آنچه انجام مي داديم علاقه مند بوديم و از انجام آن لذت مي برديم. البته وقتي كاري با اشتياق انجام نمي دهيد و از آن لذت مي بريد ، نمي توانيد از توانايي هاي خود به طور كامل استفاده كنيد و در نتيجه موفق نخواهيد شد.

اين علاقه و لذت در حين انجام كار باعث ماندگاري كار و افزايش استقامت و انگيزه شما مي شود.

تو حرف آخر، دانش آموز ميتونه به جاي مطالعه كسل كننده كتاب درسي، ويديوهاي آموزشي كه اساتيد، مفاهيم رو به صورت انيميشن تدريس كردن ياد بگيرن و از درس خواندن لذت ببرند.

 

اغلب مشاهده مي شود كه دانش آموز مي گويد كه دوست دارد درس بخواند و حتي براي خودش برنامه ريزي كرده است و ممكن است در كلاس هاي مختلف ثبت نام كند. اما وقتي مي خواهد درس بخواند و پاي درس و كتاب بنشيند ، كسل مي شود و سليقه و انگيزه زيادي براي مطالعه ندارد.

 دو دليل براي اين وجود دارد:

1- شما هنوز عادت به مطالعه و تحصيل با برنامه نداريد. 2- شما از مطالعه لذت نمي بريد.

اين دو شرط به طور طبيعي براي اكثر دانش آموزان اتفاق مي افتد ، اما متأسفانه به دليل آموزش كافي در اين زمينه ، اين مشكل در سال هاي بعد مورد توجه قرار مي گيرد و بيشترين تأثير را بر داوطلبان كنكور سراسري خواهد گذاشت.

همانطور كه گفته شد ، براي موفقيت در هر مشاغل ، علاقه و لذت بردن از آن مهم و ضروري است. بنابراين بايد سعي كنيم از مطالعه لذت ببريم و خواندن را براي ما لذت بخش و سرگرمي قرار دهيم. در اين حالت انگيزه ما بيشتر مي شود و ساعات مطالعه ما افزايش مي يابد و اين باعث مي شود كه ما به خواندن عادت كنيم و ديگر به عنوان يك كار آزار دهنده و دردناك به آن نگاه نكنيم.

با توجه به اهميت موضوع ، راه حل هايي را ارائه مي دهيم كه باعث مي شود شما از خواندن لذت ببريد و به راحتي به مطالعه بپردازيد ، حتي براي ساعات طولاني.

1. مطالعه در فواصل كوتاه و مناسب: سعي كنيد مدت طولاني و بدون وقفه و استراحت از مطالعه خودداري كنيد. زيرا علاوه بر كاهش قابل توجهي در يادگيري و توانايي ذهني بعد از 45 تا 70 دقيقه مطالعه مداوم ، باعث مي شود كه شما از مطالعه بي حوصله شويد و باعث بي حوصلگي و فرسودگي ذهني شويد.

2. به ترتيب و قدم به قدم پيش برويد: شايد باور نكنيد كه هميشه رفتن از كل به كوچك و از بزرگ به كوچك روشي كارآمد براي يادگيري در سنين مختلف است. هنگام مطالعه ، ابتدا سعي كنيد درك كلي از موضوع داشته باشيد ، سپس به جزئيات برويد ، اين شانس موفقيت شما را افزايش مي دهد.

3. در صورت لزوم به استراحت كافي برسيد: اگر زمان اجازه مي دهد ، يك روز كامل را براي استراحت مجدد صرف كنيد. با اين كار ممكن است احساس پشيماني كنيد و دائماً با خود بگوييد: من امروز بايد درس بخوانم و وقت گرانبهاي را كه براي استراحت با استرس اختصاص داده ام ، صرف كنم. اما همانطور كه در بالا ذكر شد ، فراموش نكنيد كه در حالت استرس ، مغز اطلاعات جديدي را جذب نمي كند. يك روز را در اوقات فراغت بگذرانيد و از عدم تحصيل احساس بدي نكنيد.

در اين مورد شما بعضي موقع ها غرق درس خواندن مي شويد درسته مفيد واقع ميشه ولي بعد از مدتي خسته ميشيد ولي تو مجموعه حرف آخر، اساتيد طبق برنامه اي كه براي شما در نظر گرفتن همه اين موارد رو پيش بيني كردن و ميتونيد منظم و بدون خستگي پيش بريد.

 

4- يك محيط مناسب براي مطالعه فراهم كنيد: هميشه محيط مناسبي را براي مطالعه اولويت اصلي ايجاد كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما نياز به سكوت داريد ، تمام تلاش خود را براي ايجاد يك مكان ساكت انجام دهيد تا در تحصيلات خود موفق شويد.

5- يك هدف داشته باشيد و هميشه آن را در مقابل خود ببينيد: يكي از اصلي ترين دلايلي كه مردم براي رسيدن به اهداف خود به اندازه كافي تلاش نمي كنند اين است كه آنها معمولاً آن را دست نيافتني و خيلي دور مي دانند. در صورتي كه با برنامه ريزي و مديريت صحيح مي توان به كليه اهداف دست يافت.

6. برنامه ريزي صحيح خود را انجام دهيد ، عادت را مطالعه كنيد: به طور كلي اگر ساعات مشخصي از روز را براي مطالعه برنامه ريزي كنيد ، خيلي زود به آن عادت خواهيد كرد. بدون تخصيص ساعات مشخصي از روز ، ممكن است هيچ وقت فرصت مطالعه نداشته باشيد. يك راه خوب براي اين كار نوشتن زمان در دفتر خاطرات خود است ، دقيقاً مثل اينكه با پزشك قرار ملاقات گذاشته ايد ، مثلاً در دفترچه خود بنويسيد: 2 تا 4 بعد از ظهر - مطالعه كنيد.

 

شما مي تونيد از رونمايي از جديدترين متد آموزشي كنكور در موسسه حرف آخر آشنا بشيد كه واقعا تحولي تو آموزش ايجاد كرده اند آشنا بشيد و سرنوشت كنكورتان رو عوض بكنيد و موفق بشيد.

 

چرا با اين كه زياد درس ميخوانم، در آزمون هايم پيشرفت نميكنم؟

پيشرفت در آزمون

اين مي تواند براي هر دانش آموز اتفاق بيفتد. اين بدان معناست كه در طي يك دوره زماني ، حتي اگر مدت زمان زيادي را با مطالعه و مطالعه با دقت و كيفيت خوب گذرانده ايد ، و فكر مي كنيد كه بسيار خوب انجام مي دهيد ، با ديدن نتيجه آزمون خود يا آزمايشي كه برگزار كرده ايد، از خودتان و مطالعاتتان كاملاً نااميد شده ايد ، و نتيجه شما به قدري ضعيف است كه شما را آزار مي دهد ، و به خودتان مي گوييد كه حتي اگر من تمام حواسم را براي مطالعه و حتي به تماشاي تلويزيون واگذار كرده ام ، چرا رتبه من بهتر نيست؟ چرا ترازم من بالا نمي رود؟ مشكل از كجاست؟

 

 

 

 

براي پيشرفت در آزمون چه كار بايد كرد ؟

صبر ،صبر و صبر:

طبيعي است كه بعضي از كارها براي بازگشت بسيار كند است. درس خواندن نيز يكي از اين كارهاست ، اما بايد توجه داشته باشيم كه اگر بتوانيم آنها را با صبر و پشتكار تكميل كنيم ، به موفقيت بزرگي خواهيم رسيد. البته منطقي است كه دير شود؛ يعني دانش آموزي كه مدت كوتاهي است كه به صورت مفهومي درس مي خواند و در سال هاي قبل هم آزمون سراسري مورد توجهش نبوده است، در دروس پايه داراي مشكلات اساسي دارد و اين باعث مي شود پيشرفت او كمي آهسته تر شود و مجبور شود سخت تر كار كند و ممكن است براي رسيدن به سطوح بهتر و رتبه بندي بهتر زمان بيشتري ببرد بنابراين ابتدا بايد مطمئن شويد كه اين يك تأخير منطقي است يا اينكه كاستي هاي ما در برنامه ريزي يا روشي كه ما مطالعه مي كنيم باعث اين امر شده است. پس از اطمينان از برنامه ريزي و مطالعه صحيح ، صبور باشيد. و حتي يك لحظه تسليم نشويد و مطمئن باشيد كه با اتكا به خدا و تلاش مي توانيد به هدف خود برسيد و بايد نسبت به آينده خوش بين باشيد.

به جاي فكر كردن به نتيجه كلي آزمون ،به نتيجه تك تك درسها و تراز آنها توجه كنيد:

اول از همه ، اين امر باعث مي شود پيشرفت امتحان خود در هر درس را با دقت بيشتري بسنجيد و نقاط قوت و ضعف خود را بيشتر بدانيد. علاوه بر اين ، باعث مي شود پيشرفت كوچك خود را ببينيد و نسبت به آينده به خصوص بعد از تعطيلات فروردين خوش بين باشيد. راه اين است كه آرام و پيوسته پيش برويد. تحصيل در آزمون سراسري يكي از اهداف بلند مدت است و موفقيت در آن نيازمند صبر ، تلاش ، پشتكار و روحيه خستگي ناپذير است.

در واقع ، شما بايد به اين روش آرام و به طور پيوسته حركت كنيد ، و مداوم بودن بسيار مهم است. مطالعات شما نبايد نوسان داشته باشد و شما نبايد براي مدت كوتاهي با تمام توان مطالعه كنيد. سپس ، چيزي شما را نااميد يا دلسرد مي كند و ساعات مطالعه شما را براي مدتي كاهش مي دهد ، و پس از مدتي دوباره براي يك هفته خوب مطالعه كنيد و دوباره سقوط كنيد.

اگر مي خواهيد در كنكور سراسري نتيجه خوبي كسب كنيد ، بايد حتما صبور باشيد حتي اگر اوضاع آنطور نبود كه مدتي در نظر داشتيد و علي رغم تحصيل زياد ، نتيجه اي نگرفتيد ، زيرا اين دوره با صبر و حوصله شما تمام مي شود و پشتكار آن را نگيريد ، مطمئناً مزد زحمت خود را خواهيد ديد.

 

 

براي پيشرفت در آزمون با دقت ،ايرادات خود را بررسي كنيد

بعد از امتحان بايد هر سؤالي را كه جواب نداديد يا اشتباه كرديد بررسي كنيد. اگرچه كار سخت است و صبر و شكيبايي دارد ، اما براي پيشرفت خود بايد اين سختي ها را تحمل كنيد. هنگام بررسي تست ها ، شما با 4 نوع مشكل و آسيب ديدگي روبرو هستيد: 1- كمبود اطلاعات 2- فراموشي 3- عدم توجه 4- كمبود وقت. اگر مي دانيد مشكل كجاست ، مي توانيد راحت تر آن را برطرف كنيد.

 

بهترين سايتهاي مديا

۵۸ بازديد

مجموعه سايتهليي مه شما ميتوانيد  خدمات مربوط به مديا را دريافت كنيد

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155